This Week Highlights ✨

Breakfast with fruit is good πŸ‘πŸ‘ (and safe..) Dimsum~ I bought it from Tata, it’s tasty and price-worthy~ definitely will repurchase πŸ˜‹ Tried Aice mochi ice cream~ also tasty and cheap~ Tried out new food court near office. It has Clemmons, so πŸ‘πŸ‘ Went to Naylah’s Wedding. It’s been a lovely time meeting with you […]

Continue Reading

Weekend

A throwback to a cozy weekend… 🏑 Tidied up ourΒ house (a bit) 🚢Took a morning walk and date πŸ… Bought groceries πŸ™† Breakfast with best friends from high school Cheers to upcoming weekend when I can play the Sims again πŸ˜†πŸ₯‚

Continue Reading

Weekend: Fruit & Veg

Productive weekend so far.. I went to traditional market with mom to buy some fruits & vegs. So happy because in this tradional market near my house they have many fruits & vegs that I like such as cherry tomato (IDR 20k/kg), lemonades (IDR 10k each), oranges to make orange juice (a.k.a jeruk peras hahaha […]

Continue Reading

Being Adult Is…

Being adult is knowing when it’s time to go home and sleep, not because mom says so, but for the sake of embracing new day. If i start to sleep after 10 p.m., I will wake up late which cause rush for my day. Or I will wake up on time but not feeling much […]

Continue Reading

Weekend Random Post

Hi guys, back again with me. Happy weekend, btw I planned to write some posts, already made the drafts, but yeah not finished yet. It was some weeks ago that i felt the urge of writing. My mind was like full of things and i needed to sort them by writing them out. So, here […]

Continue Reading

Easy Sunday

This weekend task list: Create manual for web development βœ” Clean up my room βœ” Recap my financial in google sheet βœ” Grocery shopping βœ” And now what should i do next?  I am thinking of light activities like watching youtube, reading novel, browsing with my phone and not going outside since it’s kinda hot […]

Continue Reading