Morning Question

What should I do today to make myself happy? Good foods. Quite & calm commute so I can listen to a podcast. I can read novel. Must finish my work first tho. What else..? [Update] I made this post to remind me to create happiness for myself. Because I think, i’m not supposed to expect […]

Continue Reading

Weekend: Birthday, Crazy Rich Asians, Great Foods

We had a dinner at Tamani Cafe to celebrate my mother’s birthday. No, it’s not my birthday. The crown supposedly for mom. I voluntered to wear it because this remind me to an entertaining novel I read: Crazy Rich Asians. See pic below. Handsome, right? #eh Haha! (Image from: https://teaser-trailer.com/crazy-rich-asians-movie/) Btw, the full trailer comes […]

Continue Reading

The Hometown

Used to love & hate the city. Love it because my home is here and the foods. Hate the heat, traffic jam, & flood 😂. Now that the city’s facility getting better (trotoars, benches, and little parks along the road) it’s more liveable & enjoyable (for holiday :p ) 🏡

Continue Reading

TGIF Comes Early..

TGIF comes early when a 2,5-hour (estimation) work is finished in much less than the estimated time. Alhamdulillah.   Yeah, I still have other works. I only planned for that 2,5-hour work for today, tho. LOL Now waiting for the revision… Cheers! :p

Continue Reading

Today I Made

  Finally a new post! Hi All, it’s been a long time. Phew~ I tried to blog from WordPress mobile app, sadly, the images were often failed to upload (i don’t know why) Anyway, I do have some stories to share and finally some motivations to live up this blog again (yeay!) Truth is the […]

Continue Reading

Highlights of January (Part #1)

Haha last week, I wanted to create weekly highlight post and ended up not making one. Hence, this post title is to cover up the last week and this week this month highlight. Haha. Why do I write this kind of post? I don’t know, I just think it will be fun. At least for […]

Continue Reading
1 2 3 14